2014. december 27., szombat

Díj! :)

Szisztok!
Megkapta a blog az első díját. Hatalmas köszönet érte L. Rose-nak! :)

10 dolog magamról:
- imádom a feketét, meg a sötét színeket.
- eredetileg bal kezes vagyok, de megtanultam jobb kézzel is írni.
- egész nap képes lennék zenét hallgatni.
- elkezdtem zongorán is és gitáron is tanulni, de végül mindegyikkel felhagytam.
- az írás mellett, imádok rajzolni, és sétálni. :)
- jelenleg Benina Bíborhajú sorozatának első részét ( A Boszorka fénye ) olvasom, illetve Slash könyvét.
- lassan négy éve hallgatom az Avenged Sevenfold-ot, egy kedves barátom küldte át az első zenét amit hallottam tőlük.
- nem szeretek sokáig emberek között, vagy idegen helyen lenni
- igencsak lusta teremtés vagyok. :P
- órákig tudok álmodozni a semmiről. :D



L. Rose kérdései:
  1. Van olyan sport, amiért rajongasz?
    Különösebben nincs. Futni szeretek csak, de azért sem lennék képes rajongani.
  2. Ha lehetőséged lenne rá, visszautaznál az időben bármilyen korba?
    Persze. A '80-as, '90-es évek Amerikájába, mondjuk Los Angelesbe, örömmel utaznék vissza. :)
  3. Van bármilyen függőséged (például sorozat, zene, film, stb.)?
    Zene. Rengeteg zenét hallgatok. :)
  4. Mi az a három kulcsszó, amivel le tudnád írni magad?
    Nyugodt, magának való, álmodozó
  5. Általában érdekel más emberek rólad alkotott véleménye?
    Pár ember véleménye érdekel csak, a többieké teljesen hidegen hagy.
  6. Van olyan hely, amit mindenképp meg szeretnél látogatni az életed során?
    Kalifornia, Los Angeles, és Finnország. 
  7. Mi a legnagyobb álmod, amiről úgy gondolod, hogy be is teljesülhet?
    Tetoválások. Sok.
  8. Városban vagy vidéken érzed jobban magad?
    Vidéki vagyok, és szeretek itt élni, de szerintem a várossal se lenne semmi bajom.
  9. Van bármilyen fóbiád?
    A zsúfolt helyekre nem szeretek bemenni, mivel rosszul leszek a nagy tömegben. 
  10. Van olyan személy, akinek szívesen a bőrébe bújnál egyetlen napra?
    Sokan lennének, de végül mégsem bújnék senki bőrébe, hisz nem véletlenül ezt a sorsot, ezt az életet kaptam. :)
     
    az én kérdéseim:
1, Miért kezdtél el blogot írni?
2, Mit teszel, ha már semmihez nincs ötleted?
3, Barátok: kevesebb de igazi, vagy sok, de ki tudja, milyenek?
4, Miket szeretsz olvasni?
5, Szeretsz ünnepelni?
6, Milyennek gondolod magad?
7, Ha ma mindent el kellene mondanod, hány embert keresnél fel, hogy beszél vele?
8, Miket szeretnél elérni az életedben?
9, Szerinted, a szép dolgok lehetnek durvák is?
10, Hiszel abban, hogy "új év, új én"?

Akiknek tovább szeretném adni:
Black Bird
Ann & Roxoko

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    nagyon nagyon szépen köszi a díjat :) bocsi hogy csak most, de nem voltam itthon, sem a gépem közelében, de nagyon nagyon szépen köszönöm, majd ha tudom ki is teszem ^^

    VálaszTörlés